Мета дисципліни – є засвоєння здобувачами системи знань, принципів, форм, методів і прийомів освітньої діяльності, усвідомлення сутності основних педагогічних понять і теорій з подальшим використанням їх у педагогічній діяльності.

Завдання дисципліни:

- формування, розвиток і удосконалення комплексу спеціальних здібностей у здобувачів, що забезпечують ефективну професійну діяльність в сфері спорту;

- застосування набутих знань у співпраці з учнями на уроці і під час проведення інших форм занять;

- розвиток навичок викладення теоретичного матеріалу, враховуючи його обсяг і складність, використовуючи різні методи слова та наочності;

- формування наукових інтересів здобувачів щодо застосування загальних і специфічних методів та форм побудови навчального процесу;

- формування світоглядних засад щодо розвитку суспільства, культури та педагогічних традицій, в тому числі у фізичному вихованні та спорті.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен

знати: досвід вітчизняних і закордонних шкіл, знати адекватні форми занять стосовно вікових, статевих, морфо функціональних та психологічних особливостей учнів і рівня їх підготовленості, загальні та специфічні принципи та методи побудови навчального процесу, способи управління учнями, методи та засоби взаємодії з державними установами і громадськими організаціями для сприяння ефективній реалізації процесу навчання.

вміти: - формувати педагогічні завдання в залежності від віку, стану здоров’я, рівня підготовленості учнів та різних педагогічних ситуацій;

-         забезпечити органічне поєднання теоретичного матеріалу з практичним в рамках окремого заняття;

-         планувати і організовувати навчально-виховний процес з урахуванням мотивацій учнів;

-         забезпечити викладення теоретичного матеріалу, враховуючи його обсяг і складність, використовуючи різні методи слова та наочності;

-         формувати етику поведінки і міжособистісних відносин у процесі навчання;

-         аналізувати ставлення людей до фізичної культури як складової частини загальнолюдської культури і важливої сфери діяльності суспільства.

            Загальні компетентності (ЗК):

-        здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями;

-       здатність реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;

-        здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі -знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій;

-       здатність працювати як автономно, так і в команді;

-       здатність планувати та управляти часом;

-        здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;

-        здатність спілкуватися іноземною мовою;

-       здатність користуватися сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями;

-       здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, володіння навичками міжособистісної взаємодії;

-       здатність бути критичним і самокритичним;

-       здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);

-       здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

-      здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, а також приймати обґрунтовані рішення.

Фахові компенентності (ФК):

- здатність забезпечувати формування фізичної культури особистості;

- здатність здійснювати пошук, аналіз і оцінку інформації, у т.ч. за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, необхідної для постановки і вирішення професійних завдань, професійного та особистісного розвитку;

- здатність використовувати компетентнісний підхід у фізичному вихованні учнів закладів загальної середньої освіти;

- здатність задовольняти особистісні потреби дитини в процесі фізкультурної діяльності та досягти індивідуалізації навчання;

- здатність застосовувати знання про будову та функціонування організму людини;

- готовність до систематизації, узагальнення та поширення вітчизняного та закордонного досвіду в професійній сфері;

- здатність самостійно проводити навчальні заняття з фізичної культури з дітьми шкільного віку та учнями в загальноосвітніх установах, освітніх закладах середньої та професійної освіти, позакласну спортивно-масову роботу з учнями;

- здатність самостійно проводити заняття з в шкільній секції спортивного напряму, здійснювати профілактику травматизму;

- здатність аналізувати та проектувати на сучасному рівні освітній процес, у тому числі в умовах інклюзивної освіти;

- здатність до безперервного професійного розвитку.