Мета курсу: сформувати у студентів уявлення про індивідуальні,
типологічні та групові психологічні відмінності між людьми, у тому числі психологічних проявів у представників різних соціальних,
етнічних, вікових і інших груп, ознайомитися з класичними та новітніми їх
класифікаціями та сучасними підходами
по застосуванню знань з індивідуальних відмінностей людини у
ерготерапіїї.
Завдання: розглянути психологічні відмінності різних вимірів індивідуальності: формально-динамічні, предметно-змістові та духовно-світоглядні, дослідити їх взаємозв’язок та розвиток, дати основи профілактичної та діагностико-корекційної роботи з особами різних психологічних типів у ерготерапії.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: - специфіку, історію становлення та методи диференційної психології як окремої галузі психологічного знання;
- теоретичні основи аналізу індивідуально-психологічних відмінностей між людьми; сучасні уявлення про джерела індивідуальних відмінностей (впливу факторів спадковості та середовища в їх формуванні);
- психологічні відмінності у формально-динамічних, предметно- змістових та духовно-світоглядних властивостях між людьми та співвідносити їх з відповідними концепціями та класифікаціями;
- особливості психокорекційної, консультативної, психотерапевтичної та педагогічної роботи з особами різних психологічних типів у ерготерапії.
вміти: - застосовувати системний підхід у вивченні індивідуальності людини; - застосовувати методи дослідження індивідуально-психологічних відмінностей, як цілісної системи властивостей особистості; визначати індивідуально-психологічні особливості особистості, їх походження;
- виявляти індивідуально-типологічні особливості людини та індивідуальний стиль її діяльності;
- налагоджувати ефективні взаємовідносини між людиною і оточуючим середовищем;
Завдання: розглянути психологічні відмінності різних вимірів індивідуальності: формально-динамічні, предметно-змістові та духовно-світоглядні, дослідити їх взаємозв’язок та розвиток, дати основи профілактичної та діагностико-корекційної роботи з особами різних психологічних типів у ерготерапії.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: - специфіку, історію становлення та методи диференційної психології як окремої галузі психологічного знання;
- теоретичні основи аналізу індивідуально-психологічних відмінностей між людьми; сучасні уявлення про джерела індивідуальних відмінностей (впливу факторів спадковості та середовища в їх формуванні);
- психологічні відмінності у формально-динамічних, предметно- змістових та духовно-світоглядних властивостях між людьми та співвідносити їх з відповідними концепціями та класифікаціями;
- особливості психокорекційної, консультативної, психотерапевтичної та педагогічної роботи з особами різних психологічних типів у ерготерапії.
вміти: - застосовувати системний підхід у вивченні індивідуальності людини; - застосовувати методи дослідження індивідуально-психологічних відмінностей, як цілісної системи властивостей особистості; визначати індивідуально-психологічні особливості особистості, їх походження;
- виявляти індивідуально-типологічні особливості людини та індивідуальний стиль її діяльності;
- налагоджувати ефективні взаємовідносини між людиною і оточуючим середовищем;
- використовувати диференціально-психологічні знання для діагностичної, консультативної, корекційної, реабілітаційної та психотерапевтичної практики у ерготерапії.
- Викладач: Родіна Юлія Дмитрівна