Мета курсу: сформувати у студентів уявлення про предмет психології, підвищення психологічної та педагогічної компетентності, вивчити закономірності прояву, розвитку та формування психіки людини ;

навчити студентів застосовувати набуті теоретичні знання в процесі досягнення самореалізації у своїй діяльності; теоретична і практична підготовка психологів до роботи у напрямку:
формування здорового способу життя дітей і молоді; профілактика відхилень тадисгармоній у розвитку особистості; забезпечення здорового розвитку
особистості; підготовка до здійснення профілактичної, просвітницької та
корекційно-розвивальної роботи.

 

Завдання: ознайомити студентів з основними теоретичними конструктами психології, психогігієни  та психології здорового способу життя; навчити здійснювати загальний аналіз  діяльності людини, психологічний аналіз особливостей окремих видів та структур психіки особистості, навчити організовувати вивчення психологічних особливостей особистості людини, дати основи  профілактичної  та діагностико-корекційної роботи.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:  -   базові психологічні поняття;

-          структуру загальної психології;                   

-          відомості про закономірності функціонування психіки.

 

-          закономірності становлення і розвитку особистості, індивідуально-психологічних особливостей людини;

-          основні характеристики емоційно-вольової, мотиваційної і когнітивної сфери ;

- основи державної політики у сфері охорони та поліпшення здоров’я, у тому числі психічного;
- позитивний і негативний досвід впровадження профілактичних програм в Україні і за кордоном;
- функції, обов’язки, права, форми і методи роботи психологів у напрямку збереження і зміцнення психологічного здоров’я дітей, молоді і дорослого
населення.

вміти: - орієнтуватися в різноманітних поняттях та психологічних                                                  термінах;

-          орієнтуватися в науковій літературі;                 

-          використовувати отриманні знання на практиці у своєму подальшому житті;

-          формулювати конкретні завдання в психології особистості;

-          організовувати і проводити науково-дослідну і методичну роботу з проблем психології особистості;
- вести профілактичну та діагностико-корекційну роботу психологічного характеру зі школярами середнього та старшого шкільного віку;
- надавати консультативну психологічну допомогу клієнтам інших вікових
категорій;
- надавати самодопомогу на основі самодіагностики саногенного потенціалу.


 

 

Міжпредметні зв’язки: загальна психологія, вікова психологія, анатомія і фізіологія людини, cсоціологія,культурологія, філософія, педагогіка.