Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни – є засвоєння здобувачами системи знань, принципів, форм, методів і прийомів освітньої діяльності, усвідомлення сутності основних педагогічних понять і теорій з подальшим використанням їх у педагогічній діяльності.
Завдання дисципліни:
- формування, розвиток і удосконалення комплексу спеціальних здібностей у студентів, що забезпечують ефективну професійну діяльність в сфері спорту;
- застосування набутих знань у співпраці з учнями на уроці і під час проведення інших форм занять;
- розвиток навичок викладення теоретичного матеріалу, враховуючи його обсяг і складність, використовуючи різні методи слова та наочності;
- формування наукових інтересів здобувачів щодо застосування загальних і специфічних методів та форм побудови навчального процесу;
- формування світоглядних засад щодо розвитку суспільства, культури та педагогічних традицій, в тому числі у фізичному вихованні та спорті.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: досвід вітчизняних і закордонних шкіл, знати адекватні форми занять стосовно вікових, статевих, морфо функціональних та психологічних особливостей учнів і рівня їх підготовленості, загальні та специфічні принципи та методи побудови навчального процесу, способи управління учнями, методи та засоби взаємодії з державними установами і громадськими організаціями для сприяння ефективній реалізації процесу навчання.
вміти:
- формувати педагогічні завдання в залежності від віку, стану здоров'я, рівня підготовленості учнів та різних педагогічних ситуацій;
-забезпечити органічне поєднання теоретичного матеріалу з практичним в рамках окремого заняття;
-планувати і організовувати навчально-виховний процес з урахуванням мотивацій учнів; забезпечити викладення теоретичного матеріалу, враховуючи його обсяг і складність, використовуючи різні методи слова та наочності;
-формувати етику поведінки і міжособистісних відносин у процесі навчання;
-аналізувати ставлення людей до фізичної культури як складової частини загальнолюдської культури і важливої сфери діяльності суспільства.
Загальні компетентності (ЗК):
- здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями;
- здатність реалізовувати свої права і обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;
- здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі -знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій;
- здатність працювати як автономно, так і в команді;
- здатність планувати та управляти часом;
- здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово; здатність спілкуватися іноземною мовою;
- здатність користуватися сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями;
- здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, володіння навичками міжособистісної взаємодії;
- здатність бути критичним і самокритичним;
- здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);
- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, а також приймати обґрунтовані рішення.
Фахові компенентності (ФК):
- здатність забезпечувати формування фізичної культури особистості;
- здатність здійснювати пошук, аналіз і оцінку інформації, у т.ч. за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, необхідної для постановки і вирішення професійних завдань, професійного та особистісного розвитку;
- здатність використовувати компетентнісний підхід у фізичному вихованні учнів закладів загальної середньої освіти;
- здатність задовольняти особистісні потреби дитини в процесі фізкультурної діяльності та досягти індивідуалізації навчання;
- здатність застосовувати знання про будову та функціонування організму людини;
- Викладач: Андрюшина Любов Леонідівна