Мета: забезпечення систематизації та поглиблення знань студентів з анатомо - фізіологічних особливостей людей зрілого, похилого та старечого віку, їх адаптації до рухової активності і соціальної життєдіяльності; втручання ерготерапевта, особливостей складання комплексів кінезітерапії з урахуванням клінічного діагнозу, віку, функціонального стану, фізичного розвитку, рухових та інших порушень людини.
Завдання:
1. Оволодіти методичними, практичними знаннями, навичками з комплексного підходу до фізичної терапії осіб зрілого, похилого та старечого віку.
2. Підвищити організацію здорового способу життя осіб даної вікової категорії.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати: Основи вікової фізіології. Особливості фізичного розвитку і опорно-рухової системи осіб зрілого, похилого та старечого віку, їх адаптацію до рухової активності. Теорії старіння. Поняття старіння і послідовність процесів онтогенезу. Медичне і соціальне значення осіб похилого та літнього віку; допоміжні засоби мобільності, які використовують для осіб літнього віку.
вміти: використовувати методи і засоби фізичної терапії, ерготерапії для забезпечення повноцінної соціальної та професійної діяльності під час роботи з особами зрілого, похилого та літнього віку; підвищувати організацію здорового способу життя осіб даної вікової категорії; складати комплекси кінезітерапії з урахуванням клінічного діагнозу, віку, функціонального стану, фізичного розвитку, рухових та інших порушень людини.
- Викладач: Муквич Вікторія Володимирівна