1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Мета: ознайомити магістрів з основними законами, категоріями, принципами, методами, засобами навчання й виховання.

Завдання:

- дослідити структуру педагогічної системи;

- проаналізувати основоположні принципи дидактики;

-  розкрити сутність та закономірності освітнього процесу у вищій школі;

- проаналізувати критерії та підходи щодо виховання морально-правової відповідальності педагога;

- ознайомити з формами та методами організації навчання.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен:

знати: Здобувачі повинні знати загальні характеристики професійної діяльності викладача; загальні основи педагогічної культури, характеристики професійної діяльності викладача; розрізняти поняття професіоналізм, майстерність, компетентність викладача; знати естетичні аспекти професійної діяльності; знати загальні принципи педагогічної майстерності викладача.

вміти: Використовувати теоретичні знання, які студент отримує на лекціях. Володіти характеристиками професійної діяльності викладача і використовувати їх у практичній діяльності. Вміти користуватися педагогічним професіоналізмом, майстерністю і компетентністю викладача у своїй професійній діяльності. Володіти аспектами професійної діяльності викладача.

Загальні компетентності (ЗК)

–        Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

–        Здатність реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

–        Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

–        Здатність працювати як автономно, так і в команді.

–        Здатність планувати та управляти часом.

–        Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

–        Здатність спілкуватися іноземною мовою.

–        Здатність користуватися сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями.

–        Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, володіння навичками міжособистісної взаємодії.

–        Здатність бути критичним і самокритичним.

–        Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

–        Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

–     Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, а також приймати обґрунтовані рішення.

Фахові компетентності (ФК)

–        Здатність забезпечувати формування фізичної культури особистості.

–        Здатність здійснювати пошук, аналіз і оцінку інформації, у т.ч. за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, необхідної для постановки і вирішення професійних завдань, професійного та особистісного розвитку.

–        Здатність використовувати компетентнісний підхід у фізичному вихованні учнів закладів загальної середньої освіти.

–        Здатність задовольняти особистісні потреби дитини в процесі фізкультурної діяльності та досягти індивідуалізації навчання.

–        Здатність аналізувати прояви психіки людини під час занять фізичною культурою і спортом.

–        Здатність до безперервного професійного розвитку.