Мета курсу: сформувати у здобувачів уявлення про предмет психології, підвищення психологічної та педагогічної компетентності, вивчити закономірності прояву, розвитку та формування психіки людини ;
навчити здобувачів застосовувати набуті теоретичні знання в процесі
досягнення самореалізації у своїй діяльності; теоретична і практична підготовка психологів до роботи у
напрямку:
формування здорового способу життя дітей і молоді; профілактика відхилень та дисгармоній
у розвитку особистості; забезпечення здорового розвитку
особистості; підготовка до здійснення профілактичної, просвітницької та
корекційно-розвивальної роботи.
Завдання: ознайомити здобувачів з основними теоретичними конструктами психології, психогігієни та психології здорового способу життя; навчити здійснювати загальний аналіз діяльності людини, психологічний аналіз особливостей окремих видів та структур психіки особистості, навчити організовувати вивчення психологічних особливостей особистості людини, дати основи профілактичної та діагностико-корекційної роботи.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен
знати: - базові психологічні поняття;
- структуру загальної психології;
- відомості про закономірності функціонування психіки.
- закономірності становлення і розвитку особистості, індивідуально-психологічних особливостей людини;
-
-
основні
характеристики емоційно-вольової, мотиваційної і когнітивної сфери ;
- основи державної політики у сфері охорони та поліпшення здоров’я, у тому
числі психічного;
- позитивний і негативний досвід впровадження профілактичних програм в Україні
і за кордоном;
- функції, обов’язки, права, форми і методи роботи психологів у напрямку
збереження і зміцнення психологічного здоров’я дітей, молоді і дорослого
населення.
вміти: - орієнтуватися в різноманітних поняттях та психологічних термінах;
- орієнтуватися в науковій літературі;
- використовувати отриманні знання на практиці у своєму подальшому житті;
- формулювати конкретні завдання в психології особистості;
-
організовувати і
проводити науково-дослідну і методичну роботу з проблем психології особистості;
- вести профілактичну та діагностико-корекційну роботу психологічного характеру зі школярами середнього та старшого
шкільного віку;
- надавати консультативну психологічну допомогу клієнтам інших вікових
категорій;
- надавати самодопомогу на основі самодіагностики саногенного потенціалу.
-
Міжпредметні зв’язки: загальна психологія, вікова психологія, анатомія і фізіологія людини, cсоціологія,культурологія, філософія, педагогіка.
- Викладач: Родіна Юлія Дмитрівна