Мета: формування у студентів знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої самостійної роботи в закладах загальноїсередньої освіти.вивчити закономірності прояву,розвитку та формування психіки людини; навчити студентів застосовувати набуті теоретичні знання в процесі досягнення самореалізації у своїй діяльності.
Завдання дисципліни:
1. Ознайомити студентів з основними теоретичнимиконструктами психології.
2. Навчити здійснювати загальний аналіз діяльності людини, психологічний аналіз особливостей окремих видів та структур психіки особистості.
3. Навчити організовувати вивчення психологічних особливостей особистості людини.
4. Формування у студентів знань про вікові особливості розвитку психіки, у тому числі дітей шкільного віку
5. Формувати уявлення про розвиток особистості дитини під час навчання у школі.
6. Сприяти формуванню умінь і практичних навичок проведення наукових досліджень у царині психічної діяльності школяра.
7. Ознайомити з сучасними підходами по застосуванню знань про людину на уроці.
Завдання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: - базові психологічні поняття;
- структуру загальної психології;
- відомості про закономірності функціонування психіки.
- закономірності становлення і розвитку особистості, індивідуально-психологічних особливостей людини;
- основні характеристики емоційно-вольової, мотиваційної і когнітивної сфери ;
вміти:- орієнтуватися в різноманітних поняттях та психологічних термінах;
- орієнтуватися в науковій літературі;
- використовувати отриманні знання на практиці у своєму подальшому житті;
- формулювати конкретні завдання в психології особистості;
- організовувати і проводити науково-дослідну і методичну роботу з проблем психології особистості.
-
Загальні компетентності, формування яких передбачено навчальною дисципліною:
ЗК 1.Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 2.Здатність реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 3. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
ЗК 4. Здатність працювати як автономно, так і в команді.
ЗК 5. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК 6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 8. Здатність користуватися сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями.
ЗК 9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, володіння навичками міжособистісної взаємодії.
ЗК 10. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК 11. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
ЗК 12. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 13. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, а також приймати обґрунтовані рішення.
Фахові компетентності:
ФК 1.Здатністьзабезпечуватиформуванняфізичноїкультуриособистості.
ФК 2. Здатність здійснювати пошук, аналіз і оцінку інформації, у т.ч. за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, необхідної для постановки і вирішення професійних завдань, професійного та особистісного розвитку.
ФК 3. Здатність використовувати компетентнісний підхід у фізичному вихованні учнів закладів загальної середньої освіти.
ФК 4. Здатність задовольняти особистісні потреби дитини в процесі фізкультурної діяльності та досягти індивідуалізації навчання.
ФК 6. Здатність застосовуватизнання про будову та функціонування організму людини.
ФК 11. Здатність аналізувати прояви психіки людини під час занять фізичною культурою і спортом.
ФК 15. Здатність аналізувати та проектувати на сучасному рівні освітній процес, у тому числі в умовах інклюзивної освіти.
ФК 19.Здатність до безперервного професійного розвитку.
Міжпредметні зв’язки: загальна психологія, вікова психологія, анатомія і фізіологія людини, теорія і методика фізичного виховання, педагогіка.
- Викладач: Андрюшина Любов Леонідівна