Метаформування у студентів знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої самостійної роботи в закладах загальноїсередньої освіти.вивчити закономірності прояву,розвитку та формування психіки людини; навчити студентів застосовувати набуті теоретичні знання в процесі досягнення самореалізації у своїй діяльності.

Завдання дисципліни:

1.       Ознайомити студентів з основними теоретичнимиконструктами психології.

2.       Навчити здійснювати загальний аналіз  діяльності людини, психологічний аналіз особливостей окремих видів та структур психіки особистості.

3.       Навчити організовувати вивчення психологічних особливостей особистості людини.

4.       Формування у студентів знань про вікові особливості розвитку психіки, у тому числі дітей шкільного віку

5.       Формувати уявлення про розвиток особистості дитини під час навчання у школі.

 

 

6. Сприяти формуванню умінь і практичних навичок проведення наукових досліджень у царині психічної діяльності школяра.

7. Ознайомити з сучасними підходами по застосуванню знань про людину на уроці.

 Завдання:

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: -   базові психологічні поняття;

-          структуру загальної психології;                   

-          відомості про закономірності функціонування психіки.

 

-          закономірності становлення і розвитку особистості, індивідуально-психологічних особливостей людини;

-          основні характеристики емоційно-вольової, мотиваційної і когнітивної сфери ;

вміти:- орієнтуватися в різноманітних поняттях та психологічних термінах;

-          орієнтуватися в науковій літературі;                 

-          використовувати отриманні знання на практиці у своєму подальшому житті;

-          формулювати конкретні завдання в психології особистості;

-          організовувати і проводити науково-дослідну і методичну роботу з проблем психології особистості.

-           

Загальні компетентності, формування яких передбачено навчальною дисципліною:

ЗК 1.Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 2.Здатність реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 3. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

ЗК 4. Здатність працювати як автономно, так і в команді.

ЗК 5. Здатність планувати та управляти часом.

ЗК 6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 8. Здатність користуватися сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями.

ЗК 9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, володіння навичками міжособистісної взаємодії.

ЗК 10. Здатність бути критичним і самокритичним.


ЗК 11. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

ЗК 12. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 13. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, а також приймати обґрунтовані рішення.

    Фахові компетентності:

ФК 1.Здатністьзабезпечуватиформуванняфізичноїкультуриособистості.

ФК 2. Здатність здійснювати пошук, аналіз і оцінку інформації, у т.ч. за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, необхідної для постановки і вирішення професійних завдань, професійного та особистісного розвитку.

ФК 3. Здатність використовувати компетентнісний підхід у фізичному вихованні учнів закладів загальної середньої освіти.

ФК 4. Здатність задовольняти особистісні потреби дитини в процесі фізкультурної діяльності та досягти індивідуалізації навчання.

ФК 6. Здатність застосовуватизнання про будову та функціонування організму людини.

ФК 11. Здатність аналізувати прояви психіки людини під час занять фізичною культурою і спортом.

ФК 15. Здатність аналізувати та проектувати на сучасному рівні освітній процес, у тому числі в умовах інклюзивної освіти.

ФК 19.Здатність до безперервного професійного розвитку.

Міжпредметні зв’язки: загальна психологія, вікова психологія, анатомія і фізіологія людини, теорія і методика фізичного виховання, педагогіка.