В результаті вивчення курсу здобувачі повинні
- основні поняття, принципи та методи психології управління;
- аналізуються різні психологічні концепції що виявляють закономірність взаємодії людей;
- характеристики основних психологічних особливостей менеджера (темперамент, характер, психосоціотипи);
- основні характеристики ситуації, що сприяє формуванню професійного вибору.
Вміти:
- діагностувати соціально-психологічні особливості особистості менеджера;
- виявляти особливості мотивації управлінської діяльності;
- діагностувати психологічні бар’єри до управлінської діяльності;
Компетентності, формування яких передбачено навчальною дисципліною:
ІК Здатність здійснювати професійну діяльність фізичного терапевта або ерготерапевта, розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері фізичної терапії або ерготерапії відповідно до спеціалізації.
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
ЗК 2.Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, абстрактного мислення, аналізу та синтезу предметній сфері, необхідних для дослідницької роботи й інноваційної діяльності.
ЗК 3. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації, зокрема до перманентного оновлення власних знань та на цій основі виявляти, ставити та вирішу¬вати проблеми.
ЗК 4. Здатність виявляти та вирішувати проблеми.
ЗК 5. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК 6. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
ЗК 7. Здатність працювати автономно, виявляючи ініціативу та генеруючи нові ідеї (креативність).
ЗК 8. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
СК 13. Здатність здійснювати викладацьку діяльність (зокрема, як керівник/методист/супервізор клінічних практик).
СК14. Управляти робочими процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів у фізичній терапії, керувати роботою асистентів, помічників та волонтерів.